Muffiny cappucino z kawałeczkami czekolady sd_silver

iwona44

Member
Cze 13, 2007
3,226
0
0
Właśnie mnie naszło i upiekłam te mufinki,i z czystym sumieniem mogę powidzieć,że są bardzo smaczne mimo,że nie jestem amatorem kawy wręcz jej nie lubię,ale te mufinki są super.
Bardzo dziękuję za przepis
anbetung.gif
 

trini

Member
Paź 13, 2007
488
0
0
pięknie wyglądają wasze muffinki - po prostu cudnie
icon_mrgreen.gif

tylko, że ja nie mogę dodać czekolady, bo córcia jest uczulona niestety
icon_sad.gif


ale cappucino w małych ilościach jej nie zaszkodzi - więc na pewno wypróbuję, tylko musze kupić jeszcze formę do tego cuda :D
 
S

Szkrabeka

Guest
zrobiłam wczoraj
Pychotka!;)
 

Załączniki

  • 2.jpg
    2.jpg
    119.1 KB · Wyświetleń: 0
Ostatnia edycja:

marta1982

Member
Kwi 18, 2009
43
0
6
Dziś rano po śniadanko zaprodukowałam i wzięłam do teściów i znowu załapała punkty u teścia
fiesgrins.gif
Wyszły super a ten zapach w czasie pieczenia muuuuu
 

Załączniki

  • 2009_0419Nadia0092.JPG
    2009_0419Nadia0092.JPG
    459.2 KB · Wyświetleń: 0
  • 2009_0419Nadia0094.JPG
    2009_0419Nadia0094.JPG
    437.8 KB · Wyświetleń: 0

ewusku

Member
Lis 30, 2010
1
0
0
Witam wszystkich!