Strona główna
Fora
Nowe posty
Przeszukaj fora
Co nowego?
Nowe posty
Nowe komentarze profilowe
Ostatnia aktywność
Użytkownicy
Zarejestrowani użytkownicy
Aktualnie online
Nowe komentarze do profilów
Szukaj komentarzy do profilów
Logowanie
Szukaj wyłącznie po tytułach wątków
Przez:
Szukaj wyłącznie po tytułach wątków
Przez:
Nowe posty
Przeszukaj fora
Menu
Aplikacja forum
Instaluj
Odpowiedź w wątku
Strona główna
Fora
Przepisy
Słodkości
Masy i kremy, nie tylko do tortów
Masa cukrowa do dekoracji tortów i nie tylko - reaktywacja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Twoja przeglądarka jest nieaktualna i może wyświetlać tę stronę nieprawidłowo.
Powinieneś zaktualizować ją lub skorzystać z
alternatywnej przeglądarki
.
Wiadomość
<blockquote data-quote="Ballb" data-source="post: 1188763" data-attributes="member: 34625"><p>Czesc Dziewczyny, </p><p></p><p>jestem tu nowa i calkiem zielona, </p><p></p><p>poczytalam sobie troche i poogladalam, ale nie ukrywam, ze nie bardzo mam czas zeby przekopac sie przez te setki stron starego i nowe watku o Waszych przepieknych tortach.</p><p></p><p>Jak tak ogladam, to az nie wierze, ze samemu mozna zrobic takie cudenka...</p><p></p><p>Ale do rzeczy... 10 pazdziernika moja starsza coreczka konczy 3 latk, chcialabym zrobic takis fajny tort, inny niz zawsze, dlatego zaczelam szukac czeklos o masie cukrowej i trafilam do Was.</p><p></p><p>czy mozecie (wiem, ze gdzies to jest dokladnie podane, ale wybaczcie przy dwoch maluchac wiadomo jak jest z czasem) wiec czy ktoras z Was bylaby tak uprzejma i powiedzial mi czy ta plante o ktorej gdzies tam wyczytalam mam dodac to podstawowej masy z przepisu Illy? </p><p></p><p>Czy jest jakis inny do którego dodaje sie plante.</p><p></p><p>Zachwycily mnie Wasze tory i przepiekne dekoracje, dlatego chcialabym tez wiedziec czy te wszystkie piekne np. owieczki robicie jakimis wykalaczkami, patyczkami czy moze jeszcze jakos inaczej.</p><p></p><p