IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tortowy MacGyver, jak zastąpić drogie przyrządy tym co mamy pod ręką
ania-magda
post 10 Jun 2011, 16:51
Post #41


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 347
Dołączył: 30-December 09
Skąd: Wrocław
Użytkownik nr: 19.356



Joanno, świetne filmiki icon_smile.gif Ta pierwsza użytkowniczka ma dużo fajnych filmików, przydatne.

Dzisiaj w Galilieo był temat o tortach. Pokazywali lukier plastyczny i mówili, że jest tam dodatek wodorowinianu potasu bodajże. Mam nagrany na dvd, ale musiałabym przegrać na płytę i wrzucić do internetu, to mogłybyście same obejrzeć icon_smile.gif Powinna Was tematyka zainteresować dump.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jo_anna1
post 10 Jun 2011, 18:33
Post #42


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.219
Dołączył: 9-July 09
Skąd: pod
Użytkownik nr: 16.552



CYTAT(ania-magda @ 10 Jun 2011, 17:51 ) *
Joanno, świetne filmiki icon_smile.gif Ta pierwsza użytkowniczka ma dużo fajnych filmików, przydatne.

Dzisiaj w Galilieo był temat o tortach. Pokazywali lukier plastyczny i mówili, że jest tam dodatek wodorowinianu potasu bodajże. Mam nagrany na dvd, ale musiałabym przegrać na płytę i wrzucić do internetu, to mogłybyście same obejrzeć icon_smile.gif Powinna Was tematyka zainteresować dump.gif

W zasadzie to uznany jest z nieszkodliwy-jeżeli o niego akurat chodzi, ale ja i tak wolę "samoróbkę" przynajmniej wiem że tam nie ma żadnej chemii icon_mrgreen.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devillwoman
post 4 Jul 2011, 00:24
Post #43


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 438
Dołączył: 18-November 10
Skąd: United Kingdom
Użytkownik nr: 24.336



Nie wiem czy to komuś pomoże ale pokaze wam czym zastąpiłam zajeb.... icon_mrgreen.gif drogi wałek do masy . wystarczy iść na półke z zabawkami dla dzieci i kupić przyrząd do robienia dużych baniek icon_mrgreen.gif lekko posmarowany olejem jest identyczny jak oryginalny!!! dałam za niego 4 funty a wałek o tej samej wielkości kosztowałby mnie 38 !!!!
Załączone pliki
Załączony plik  DSC05865.JPG ( 88.33K ) Suma pobrań: 30
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 4 Jul 2011, 08:59
Post #44


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



nooo...pomysl fajny icon_biggrin.gif
tylko ja mam czasem pytania od klientow czy mam na wszystko http://www.domino2.com.pl/weze/poliuretano...a-white.ico.jpg
no i mam icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devillwoman
post 4 Jul 2011, 10:25
Post #45


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 438
Dołączył: 18-November 10
Skąd: United Kingdom
Użytkownik nr: 24.336



Co Ty mówisz?? Poważnie?? TY wiesz że mi się jeszcze nie zdażyło ani jedno takie pytanie...hmmm ciekawe gruebel_2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 4 Jul 2011, 10:49
Post #46


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



bo Niemcy sa specyficzni - a Ci z mojego otoczenia okrutnie BIO i w ogole icon_mrgreen.gif
musze i wole miec zawsze kuchnie na glanz posprzatana - bo jak ktos do mnie przyjdzie zamowic to....lepiej nie swiecic oczami icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devillwoman
post 4 Jul 2011, 10:52
Post #47


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 438
Dołączył: 18-November 10
Skąd: United Kingdom
Użytkownik nr: 24.336



Ło matko to troche masz przechlapane, u mnie wazne że mam licencje na wyrób własny i tyle lecker.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devillwoman
post 4 Jul 2011, 10:53
Post #48


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 438
Dołączył: 18-November 10
Skąd: United Kingdom
Użytkownik nr: 24.336



A co do kuchni to ja i tak zawsze musze mieć na połysk bo torty to tylko dorywcza robota , normalnie mam catering, obiady i takie tam... icon_mrgreen.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 4 Jul 2011, 10:54
Post #49


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



No przechlapane - ale na szczescie ''zabawki'' nie sa takie drogie - fakt tylko niektore. I ogolnie od czego sa urodziny, imieniny i swieta? zawsze mozna miec liste prezentow, ktore chce sie dostac fiesgrins.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaasmina
post 4 Jul 2011, 13:03
Post #50





Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 76
Dołączył: 11-November 10
Skąd: PL
Użytkownik nr: 24.223



No i to jest pomysł Lambethko daumen.gif
Muszę i ja pomyśleć nad taką listą gruebel_2.gif icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 4 Jul 2011, 22:02
Post #51


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



ja juz swoja na urodziny zrobilam liste. slubny moj ma ponumerowane co w pierwszej kolejnosci chcialabym miec. A bede miala tyle ile postanowi na zonke kasy wydac fiesgrins.gif fiesgrins.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
devillwoman
post 5 Jul 2011, 13:13
Post #52


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 438
Dołączył: 18-November 10
Skąd: United Kingdom
Użytkownik nr: 24.336



Szkoda że nie możemy mieć po pięciu takich mężów gruebel_2.gif no nie? rofl.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicki1
post 5 Jul 2011, 13:20
Post #53


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 315
Dołączył: 2-February 07
Użytkownik nr: 3.103



hehe, ja od jakiegoś czasu też mam taką listę życzeń dla męża icon_lol.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 5 Jul 2011, 14:14
Post #54


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



CYTAT(devillwoman @ 5 Jul 2011, 14:13 ) *
Szkoda że nie możemy mieć po pięciu takich mężów gruebel_2.gif no nie? rofl.gif

boj sie Boga kobieto! nie nadazylabym za nimi rofl.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anna5
post 5 Jul 2011, 19:23
Post #55


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 434
Dołączył: 31-January 11
Użytkownik nr: 26.672



roflmao_2.gif No ciężko to widzę ;)
Ja też zawsze podpowiadam co bym chciała dostać i odwrotnie zawsze się podpytuję innych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
illy
post 5 Jul 2011, 19:26
Post #56


czeladnik
*****

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 1.500
Dołączył: 20-February 08
Skąd: Frankfurt
Użytkownik nr: 7.751



Tez mam taka liste icon_mrgreen.gif A na pierwszym mijescu kurs dekorowania tortow masa cukrowa, mezu juz dzwonil do Allendorfu bo tam takie sa i wszysko zarezerwowane na ten rok cry_1.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 5 Jul 2011, 21:12
Post #57


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



tortissimo? bylam u nich w kwietniu na pokazie i wiesz co...wiecej sie z youtuba nauczylam - jak dla mnie szkoda kasy.
oni na gotowcach leca - gotowe masy, gotowe formy..zawiodlam sie bo umiejetnosciami przescigalam pania prowadzaca. No chyba ze na jakas zla trafilam..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
illy
post 5 Jul 2011, 22:59
Post #58


czeladnik
*****

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 1.500
Dołączył: 20-February 08
Skąd: Frankfurt
Użytkownik nr: 7.751



To moze i lepiej, ze nie bylo miejsc icon_mrgreen.gif Znasz moze inne takie kursy w okolicy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lambethka
post 6 Jul 2011, 11:56
Post #59


szef kuchni
*********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 5.138
Dołączył: 22-February 11
Użytkownik nr: 28.224



Rozgladalam sie - trafilam na stronke jednej dziewczyny z Anglii, ktora prowadzi kursy prywatnie - ceny takie jak w Tortissimo. Musialabym ja poszukac bo nie pamietam czy zapisalam w ulubionych, a liste mam spora icon_biggrin.gif
Ale na youtubie jest tyle filmow instruktazowych, sa bardzo dobrze pokazane i wyjasnione.

Ja bylam u nich na dekorowaniu tortow. Matko - pani miala gotowe formy 3D, w ktore wciskala tylko mase i przyklejala wycisniete formy na tort. Krzyczala przy tym: ''jakie to piekne, popatrzcie''. Na dodatek byla malo zorganizowana. Gdyby nie pani z kuchni, ktora zabierala brudne rzeczy do mycia, to prowadzaca by pewnie sama siebie zgubila. Ich kursy i dni otwarte maja na celu raczej forme sprzedazowa i promocyjna.
Ale wiesz...jak chcesz to mozemy sie umowic i pojechac do nich do sklepu - to jest istny raj dla ''tortowniczek''. Jak tam weszlam to poczulam sie jak dziecko w sklepie z zabawkami icon_biggrin.gif a kupilabym pare rzeczy przy okazji icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jo_anna1
post 28 Jul 2011, 22:09
Post #60


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.219
Dołączył: 9-July 09
Skąd: pod
Użytkownik nr: 16.552



Do czego wykorzystac szczoteczkę do zębów icon_mrgreen.gif
http://www.youtube.com/watch?v=ZO5bb_t6r9Y...feature=related
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic

 



Wersja Lo-Fi Datenschutzerklärung |  Impressum |  Aktualny czas: 17th September 2019 - 13:45