IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Beef Carbonnade*, moje ulubione jesienne danie
syso
post 17 Oct 2007, 09:04
Post #41


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.156
Dołączył: 22-December 04
Użytkownik nr: 233



Ja zagladam i czekam az posmakujesz i powiesz jak wyszlo icon_wink.gif Sama sie przymierzam, ale jakos mi nie po drodze do sklepu po mieso. na razie.icon_frown.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 17 Oct 2007, 09:10
Post #42


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



zapach jest zniewalający
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syso
post 17 Oct 2007, 09:12
Post #43


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.156
Dołączył: 22-December 04
Użytkownik nr: 233



Ja sie zastanawiam, czy z tym piwkiem jest dla dzieci odpowiednie, jak myslicie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Akulka
post 17 Oct 2007, 09:13
Post #44


kucharz 3 gwiazdek
******************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 29.115
Dołączył: 28-December 05
Użytkownik nr: 1.177



CYTAT(syso @ 17 Oct 2007, 10:12 ) *
Ja sie zastanawiam, czy z tym piwkiem jest dla dzieci odpowiednie, jak myslicie??

Przeciez alkohol wyparuje icon_wink.gif Zresztą, piwo to same witaminy icon_mrgreen.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 17 Oct 2007, 09:17
Post #45


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



nie wiem dzieci nie mam ale mysle, ze unikanie małych ilości alkoholu w potrawach , to przesada
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tatter
post 17 Oct 2007, 11:35
Post #46


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 7.253
Dołączył: 21-December 05
Użytkownik nr: 1.142



Jestem ! Moni, wybacz, juz jestem, rozumiem, ze chcesz odgrzac wykonana potrawe. Mysle, ze lepiej bedzie najpierw przygotowac mieso, a dopiero przed podanie zapiec wraz z biagietkami.

Co do alkoholu, Syso, oczywiscie wszystko wyparowuje, zostaje tylko smak i zapach.
Tak jak w kazdym daniu z winem, piwem czy innym trunkiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 17 Oct 2007, 11:52
Post #47


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



Tatter jak dobrze ze Jestes:)
ja juz miecho wieczorem zrobilam , dzis z bagietkami zapiekam, ale wiem juz, ze bede miala obiad na raty wiec czy jesli zapiekę i zostawię, to tak jak mysle wyjdzie glajda z bagietki czy jakims cudem ta musztarda ja utrzyma, czy lepiej odgrzewać-zapiekać na raty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tatter
post 17 Oct 2007, 12:45
Post #48


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 7.253
Dołączył: 21-December 05
Użytkownik nr: 1.142



Gdybym sama byla w takiej sytuacji, to mysle, ze przygotowalabym mieso, a pozniej dopiero zapiekla z bagietkami przed podaniem.
Ale wlasciwie nic nie powinno sie tej bagietce stac, moze nie wciskaj jej zanadto w sos, zrobisz to dopiero gdy bedziesz calosc odgrzewac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 17 Oct 2007, 13:07
Post #49


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



anbetung.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 17 Oct 2007, 19:42
Post #50


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



wyszło bardzo , ale to bardzo smakowicie
mieso rozpływa sie w ustach, bagietka dla przeciwwagi chrupiąca,
aromat zniewala
no pyszne jest

ale...porter żywca nadal goryczkowy smak, i mam dylemat jak belgijski smakuje. Czy jest łagodniejszy, czy tak ma byc
ze ta goryczka nadaje charakteru?
to nie ujma dla dania, zwyczajnie ciekawi mnie, czy smak miał byc łagodny czy jednak z nuta goryczki

zostanie w repertuarze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tatter
post 17 Oct 2007, 20:30
Post #51


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 7.253
Dołączył: 21-December 05
Użytkownik nr: 1.142



Bardzom rada! icon_biggrin.gif

Co do trunku - smak potrawy, tak jak zauwazylas, w znacznej mierze bedzie zalezal od rodzaju ale/stout. Ja nie uzywam belgijskiego, bo tutejsze sa rewelacyjne i jesli wybiore z goryczka to jej posmak pozostanie w potrawie oczywiscie.
Moni, zrob kilka eksperymentow i sprawdz, z ktorym piwem smakuje C najbardziej icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 18 Oct 2007, 06:53
Post #52


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



taki mam zamiar ccyb.gif
nie wiem czemu przypisałam Ci używanie belgijskiego gruebel_2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syso
post 18 Oct 2007, 11:49
Post #53


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.156
Dołączył: 22-December 04
Użytkownik nr: 233



Tatter, a jakie Twoim zdaniem najlepsze? Mam miecho, zaraz mezowi zlece, zeby kupil w drodze powrotnej:-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tatter
post 18 Oct 2007, 22:27
Post #54


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 7.253
Dołączył: 21-December 05
Użytkownik nr: 1.142



Oj, Syso, chyba sie spoznilam - Duchy Organic Ale jest wysmienite!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kermidt
post 19 Oct 2007, 15:23
Post #55


kucharz 3 gwiazdek
******************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 42.414
Dołączył: 17-September 04
Skąd: ottawa
Użytkownik nr: 59



margaryna weganska - bez laktozy, to wiem ze moge maslo zastapic, ale czy nie moglabym "wypedzlowac" bagietek oliwa?
Bo zaslinilam sie czytajac przepis i strasznie pozadam wykonania icon_mrgreen.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tatter
post 19 Oct 2007, 22:27
Post #56


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 7.253
Dołączył: 21-December 05
Użytkownik nr: 1.142



Kermidt, wypedzluj. Z maslem sa jednak 1000 razy lepsze!!! icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Malgosimi
post 19 Oct 2007, 22:55
Post #57


kucharz 3 gwiazdek
****************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 22.404
Dołączył: 22-December 04
Skąd: z kuchni!
Użytkownik nr: 231



Ale Tatter, synek Ker nie moze masla!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja.1980
post 20 Oct 2007, 18:57
Post #58


pomoc kuchenna
**

Grupa: Srebrny użytkownik
Postów: 210
Dołączył: 12-October 05
Użytkownik nr: 839



Robie jutro. Kupiłam jedyne stout jakie było w sklepie czyli guinnessa. Kupiłam też żywieckiego portera dla porównania smaków, także pociągnę z obu butelek przed wykorzystaniem icon_smile.gif i dam znać co zauważyłam. Na pierwszy rzut oka (poza ceną) istotna różnica jest w zawartości alkoholu, guinness ma 5% żywiec 9,2%...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Malgosimi
post 21 Oct 2007, 22:58
Post #59


kucharz 3 gwiazdek
****************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 22.404
Dołączył: 22-December 04
Skąd: z kuchni!
Użytkownik nr: 231



dzisiaj zrobiłam zebralo same zachwyty - jeszcze raz dziekuje Tatter za taki cudowny przepis!!!! Bomba!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moni77
post 22 Oct 2007, 06:38
Post #60


kucharz-zawodowiec
***********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 8.558
Dołączył: 20-September 04
Użytkownik nr: 73



z jakim piwem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic

 



Wersja Lo-Fi Datenschutzerklärung |  Impressum |  Aktualny czas: 22nd January 2020 - 01:15