IPB

Witaj Gościu ( Zaloguj | Rejestruj )

8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> kotlety z jaj
joannas
post 18 Jun 2005, 14:18
Post #21


kucharz 3 gwiazdek
*************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 13.025
Dołączył: 20-September 04
Skąd: Warszawa
Użytkownik nr: 76



Pyszne, podałam z sałatą lodową, pomiodorami i ogórkiem polanym sosem. Super obiad.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mandarynka
post 21 Jun 2005, 16:47
Post #22





Grupa: Brązowy użytkownik
Postów: 60
Dołączył: 20-June 05
Skąd: teraz Siedlce
Użytkownik nr: 582



CYTAT(hihihiiiiiii)
CYTAT(Caritka)
CYTAT(hihihiiiiiii)
pyszniutkie te kotleciki mniam mniam a nóżki jak mam wycałowane wow



A nie mowilam, ze tak bedzie????????? ;) ;) ;) ;)


mówiłaś i jedna rzecz jaką źle zrobiłam to to że ich zrobiłam za mało icon_sad.gif następnym razem robię więcej ;)


Zrobiłam kotlety dzisiaj na obiad.Ale smaczne:)Polecam ten przepis.
Ja go na stałe wpisuje do domowego menu.
Pozdrawiam:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mandarynka
post 21 Jun 2005, 16:50
Post #23





Grupa: Brązowy użytkownik
Postów: 60
Dołączył: 20-June 05
Skąd: teraz Siedlce
Użytkownik nr: 582



kurde cos mi sie pomieszało:)To moj pierwszy post i cholerka niezły bałagan zrobiłam:)ciekawe czy teraz bedzie dobrze?Ale jaja:)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mandarynka
post 21 Jun 2005, 16:51
Post #24





Grupa: Brązowy użytkownik
Postów: 60
Dołączył: 20-June 05
Skąd: teraz Siedlce
Użytkownik nr: 582



No juz wiem o co w tym wszystkim chodzi:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeataSz
post 21 Jun 2005, 17:13
Post #25


kucharz 3 gwiazdek
************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 10.242
Dołączył: 23-September 04
Skąd: lubelskie
Użytkownik nr: 90



A co pomieszałaś?? To wyszły te jaja czy nie? ;)
A tak w ogóle, to witaj na forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mandarynka
post 21 Jun 2005, 17:20
Post #26





Grupa: Brązowy użytkownik
Postów: 60
Dołączył: 20-June 05
Skąd: teraz Siedlce
Użytkownik nr: 582



CYTAT(BeataSz)
A co pomieszałaś?? To wyszły te jaja czy nie? ;)    
A tak w ogóle, to witaj na forum.  


Wyszly wyszły:) Po prostu jak pisalam post to zaznaczyłam nie to co trzeba i wyskoczyły mi posty innych osób jako cytat.Mam nadzieje,że sie wprawię i juz nie bedę robic "błędów"
A kotleciki naprawde są super.Juz dawno sie do nich przymierzałam i w końcu zrobiłam:)Pycha.
Pozdrowionka:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeataSz
post 21 Jun 2005, 17:28
Post #27


kucharz 3 gwiazdek
************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 10.242
Dołączył: 23-September 04
Skąd: lubelskie
Użytkownik nr: 90



No to się cieszę Idź może przywitaj się do wątku powitalnego w misz maszu i opowiedz trochę o sobie, bo my tu ciekawskie trochę i te skróty WS lub ZWA rozszyfruj, dobra? Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mandarynka
post 21 Jun 2005, 17:46
Post #28





Grupa: Brązowy użytkownik
Postów: 60
Dołączył: 20-June 05
Skąd: teraz Siedlce
Użytkownik nr: 582



CYTAT(BeataSz)
No to się cieszę Idź może przywitaj się do wątku powitalnego w misz maszu i opowiedz trochę o sobie, bo my tu ciekawskie trochę i te skróty WS lub ZWA rozszyfruj, dobra? Pozdrawiam.

Już sie przywitałam:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syso
post 21 Jun 2005, 19:21
Post #29


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.156
Dołączył: 22-December 04
Użytkownik nr: 233



Kotlety pyuszne!!! Dzieki Beatko za przepis. Dodalam troszke ziemniakow, ale niewiele.
Moje wybredne dzieci pozarly po 2, to znaczy ze naprawde im smakowalo icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Layla
post 23 Jun 2005, 11:55
Post #30


czeladnik
******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 2.869
Dołączył: 20-April 05
Użytkownik nr: 483



Teraz wiem, ze muszę robić je z podwójnej porcji. Są pyszniutkie, mniam, mniam...pychota. Wszystkim polecam! Przepis wejdzie na stałe w moje menu, rozdałam go także koleżankom w pracy. Dzięki wielkie !!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
belle
post 23 Jun 2005, 12:24
Post #31


uczeń
****

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 1.377
Dołączył: 15-September 04
Skąd: USA
Użytkownik nr: 38



Beatko dziekuje
zrobilam i zostaly zjedzone
moja mala jak zaczela jesc to powiedziala mama ja nie lubie tego mieska
a pozniej zjadla calego kotlecika i upominala sie o wiecej

dziekuje za smaczny i latwy przepis ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marghe
post 1 Jul 2005, 18:07
Post #32


kucharz 3 gwiazdek
******************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 28.999
Dołączył: 1-November 04
Skąd: Warszawa
Użytkownik nr: 160



zrobiłam
bardzo smaczne
do tego ziemniaki i 2 sałatki z buraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tillandsja
post 27 Jul 2005, 12:33
Post #33


kucharz-zawodowiec
**********

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 6.771
Dołączył: 15-December 04
Użytkownik nr: 222



zrobiłam, zrobilam po tylu latach ehhh rozmarzylam sie... pierwszy raz te klopsy robilam na tzw ZPT w szkole podstawowej 8)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Margot
post 28 Jul 2005, 15:26
Post #34


kucharz 3 gwiazdek
**************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 15.452
Dołączył: 24-June 05
Skąd: z Pomorza
Użytkownik nr: 592



CYTAT(tillandsja)
zrobiłam, zrobilam po tylu latach ehhh rozmarzylam sie... pierwszy raz te klopsy robilam na tzw ZPT w szkole podstawowej 8)


Ja od ,,zawsze "robię je raz w tygodniu.Łatwe,szybkie i smaczne!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
margolcia
post 28 Jul 2005, 16:05
Post #35


czeladnik
******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 2.017
Dołączył: 9-November 04
Skąd: W-wa
Użytkownik nr: 179



bardzo smaczne jedzonko - proste i nieskomplikowane - dzięki Beatko:))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kermidt
post 4 Aug 2005, 18:44
Post #36


kucharz 3 gwiazdek
******************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 42.263
Dołączył: 17-September 04
Skąd: ottawa
Użytkownik nr: 59



czy ja moge zrobic tylko z tarta bulka? bez tej odciskanej?

Choroba nie pamietam, kiedy bulke moczylam, a jeszcze mleko be u nas.
Do klopsa, pulpetow, mielonych kotletow, a takze pasztetow daje tarta bulke.
ale co dodac, zeby mokre? kurcze, nawet jakbym chciala to bulki innej jak tarta brak icon_sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syso
post 4 Aug 2005, 20:34
Post #37


szef kuchni
*******

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 3.156
Dołączył: 22-December 04
Użytkownik nr: 233



CYTAT(kermidt)
czy ja moge zrobic tylko z tarta bulka? bez tej odciskanej?

Choroba nie pamietam, kiedy bulke moczylam, a jeszcze mleko be u nas.
Do klopsa, pulpetow, mielonych kotletow, a takze pasztetow daje tarta bulke.
ale co dodac, zeby mokre? kurcze, nawet jakbym chciala to bulki innej jak tarta brak icon_sad.gif


Do mielonych zetrzyj ziemniaka, ktos mi kiedys podpowiedzial i tylko takie teraz robie mielone icon_biggrin.gif Fajnie wiaza i fajny smaczek icon_biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeataSz
post 5 Aug 2005, 14:13
Post #38


kucharz 3 gwiazdek
************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 10.242
Dołączył: 23-September 04
Skąd: lubelskie
Użytkownik nr: 90



ja często zamiast w mleku moczę bułkę w wodzie zwykłej, nie koniecznie w mleku. A może spróbuj jak radzi syso, z ziemniakami. Ja tak nigdy nie robiłam więc nie wiem, na pewno zmieni się trochę smak, może nawet na lepsze.
Myślę, że może też być z samą tartą bułką, tylko nie za dużo jej dawać, żeby za suche nie zrobiło się.
A dlaczego nie dajesz rozmoczonej bułki? Nie lubisz tak? Bo nie uwierzę, że zwykłych bułek w sklepach u Was nie ma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kermidt
post 5 Aug 2005, 19:33
Post #39


kucharz 3 gwiazdek
******************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 42.263
Dołączył: 17-September 04
Skąd: ottawa
Użytkownik nr: 59



bardzo rzadko bulki kupuje. Mam jedna. Nazywa sie chleb belgijski i smakuje jek bulka paryska w Polsce. Kombinacja miedzynarodowa
Jesli zostanie (jesli nie jak) to robie grzanki. No itak jakos, nie mam suchej bulki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeataSz
post 6 Aug 2005, 10:44
Post #40


kucharz 3 gwiazdek
************

Grupa: Złoty użytkownik
Postów: 10.242
Dołączył: 23-September 04
Skąd: lubelskie
Użytkownik nr: 90



No i jak ? wyszło :
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic

 



Wersja Lo-Fi Datenschutzerklärung |  Impressum |  Aktualny czas: 21st November 2019 - 21:50