Muffiny z owocami

JotHa

Moderator
Członek ekipy
Wrz 20, 2004
22,942
0
36
Ale jednak spozywam posypane pudrem cukrem. Ciasto smakowo, jak pisalam, ok. Jednak te truskawki...

Owieczko, ja swoje po wyjeciu (w dwoch przypadkach fragmentarycznym) z formy zostawilam na jakis czas na stole, tak sobie z premedytacja obsychali i wyszlo im to na dobre.
 

bajaderka

Member
Wrz 14, 2004
4,063
0
0
No to musza miec jakis ukryt feler, ze nie chca wychodzic z foremek
icon_sad.gif
Naprawde nie mam pojecia co moze byc przyczyna :shock:
A jak nie wiem to zwale na make ;) A wlasciwie to na roznice pomiedzy moja i wasza maka ;) Moze rzeczywiscie uzywanie papierkow by pomoglo? Chociaz nie lubie ich osobiscie ;)

JotHa, robilam z brzoskwiniami, ale swiezymi - takie z puszki tez moga byc, dlaczego by nie? ;)
 

BeataSz

Member
Wrz 23, 2004
10,244
0
36
Ja myślę, że to niewychodzenie z foremek, to przez truskawki ( ja jeszcze jagód dodałam), za bardzo sok chyba puściły. A całe ciasto jest bardzo delikatniutkie i pewnie dlatego jak dostało jeszcze soku, to nie wytrzymało. Ale do wyjadania łyżeczką jest bardzo dobre :mrgreen:
 

JotHa

Moderator
Członek ekipy
Wrz 20, 2004
22,942
0
36
Tez twierdze, jak BeataSz. To truskawki !
Ale o ile wczoraj po wyjeciu bylo naprawde .... troszke makabrycznie w kolorkach i poszarpaniu, to dzis fajniusie sa ! Naprawde ! Przeschly i sa lepsze ! Ale pewnie Wasze nie doszekaly dnia nastenego, co
 

bajaderka

Member
Wrz 14, 2004
4,063
0
0
Moje nie doczekuja
icon_smile.gif
Za duzo muffinojadow mi sie po domu placze ;)
 

yenulka

Member
Lis 16, 2004
4,354
1
0
zrobilam wczoraj - z truskawkami pol na pol z malinami, orzechow nie dawalam tylko platki migdalowe pokruszone... byly przepyszne, na pewna sa jeszcze lepsze jak sie nie zapomina dodac proszku do pieczenia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pzdr
yenn
 

Małgoś.dz.

Member
Paź 25, 2004
4,687
0
0
Zrobiłam wczoraj malinowo -jagodowo - truskawkowe. Były pycha.
Nie wiem jak to się stało, ale jakos duzo tego ciasta mi wyszło i to co mi zostało - wlałam do foremki od tarty i zrobiłam placek muffinkowy. ;) :lol: Co prawda wyszedł niziutki, ale równie pyszny.
icon_smile.gif


placekmuffinowy24dr.jpg
 

bajaderka

Member
Wrz 14, 2004
4,063
0
0
Tez mam ochote zrobic je z malinami
icon_smile.gif
Natepnym razem ;)

Kubanko, zdjecie niesamowite! Ciesze sie, ze smakowaly
icon_smile.gif
A wyszly ci ladnie z foremek?
 

BeataSz

Member
Wrz 23, 2004
10,244
0
36
Robiłam drugi raz ale wysypałam bułką tartą foremki, no i zrobiłam ze śliwkami suszonymi i rodzynkami, wkładając do jednych po kawałku banana do innych po 1 dużej truskawce. No i wyszły z foremek tym razem bez problemu :
1611.jpg


szkoda, że nie zrobiłam tamtym pierwszym zdjęcia, byłby niezły ubaw ;)
 

bajaderka

Member
Wrz 14, 2004
4,063
0
0
No jakie ladne
icon_smile.gif
Pokazowe wrecz, te z dziurka i truskawka mi sie bardzo podobaja :mrgreen:
 

yenulka

Member
Lis 16, 2004
4,354
1
0
znowu zrobilam, tym razem z samymi malinami i nie zapomnialam dodac proszku do pieczenia - pycha bylo :mrgreen:

pzdr
yenn
 

lidiakd

Member
Mar 17, 2005
525
0
16
I u mnie byla powtorka, tym razem, tj. u yenulki, z malinami. Pychowatosc, co tu duzo gadac
9b40f0f0.gif
.
 

Ruzia

Member
Wrz 13, 2004
2,141
0
0
woooow, one sa wspaniale, zrobilam z mrozonymi malinami , pyyyyychotka, wyszlo mi 15 sztuk i nie ma juz ani jednej
icon_smile.gif
 

Jeny77

Member
Lis 18, 2005
48
0
0
Moje pierwsze Muffinki

Wczoraj zrobiłam 1 raz muffinki

:rollbaby:

Foremkę kupiłam w Ikea i później to już tylko zastanawiałam się nad wyborem przepisu na 1 moje muffinki
icon_smile.gif


Wyszły super !! Ślicznie urosły a smakowały mniam mniam mniam ..

:dance:
 

Jeny77

Member
Lis 18, 2005
48
0
0
Baaardzo lubie te muffinki :mniam:

Wczoraj zrobiłam z orzechami wloskimi i białą czekoladą.
Doszlam juz do wprawy i robie je bardzo szybko ;)

Dobry dodatek do 2-go śniadania do pracy
 

sylwia18

Member
Wrz 24, 2005
3,577
0
0
malgosiu przepysznie wyglądają! :mniam: